Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) oznámilo navýšení alokace prostředků pro II. výzvu programu Marketing. Vzhledem k velkému počtu podaných žádostí v rámci této výzvy se řídící orgán OP TAK rozhodl navýšit alokaci z 250 mil. Kč na 486,3 mil. Kč.
Cílem výzvy je usnadnit vstup malým a středním podnikům na mezinárodní trhy, zvýšit tak jejich konkurenceschopnost a rozšířit možnosti exportní působnosti.
Míra podpory je 50 % z celkových způsobilých výdajů.
Mezi způsobilé výdaje patří náklady na účast na výstavách a veletrzích, doprava exponátů, stánku a jeho vybavení a marketingové a propagační materiály.
V rámci jednoho projektu je podpořeno max. 5 účastí na výstavě nebo veletrhu.
Ve výzvě jsou uplatňovány zjednodušené metody vykazování nákladů. Způsobilé výdaje jsou stanoveny dle předem definovaného výpočtu na základě počtu účastí na výstavách a veletrzích v zahraničí.
Zdroj: https://apiagentura.gov.cz/cs/podporovane-aktivity-optak/marketing-opak/marketing-vyzva-ii/