Nabízené služby v rámci přípravy žádosti
- Analýza potřeb klienta s důrazem na jeho činnosti a v návaznosti na dotace na podnikání,
- přesné definování projektového záměru vyplývající z analýzy potřeb,
- návrh rozpočtu projektu,
návrh klíčových aktivit projektu, - návrh časového harmonogramu,
- doporučení závazných ukazatelů a monitorovacích indikátorů,
- vypracování žádosti o dotaci v ISKP14+ na základě struktury specifikované vyhlašovatelem,
- vypracování povinných i nepovinných příloh k žádosti (např. studie proveditelnosti,
- podnikatelský záměr, Cost Benefit Analysis (CBA), Social Return on Investment (SROI) apod.),
- audit vypracované žádosti na základě výběrových kritérií (před odevzdáním žádosti k hodnocení),
- finalizace projektové žádosti a předání kompletní žádosti klientovi,
- po domluvě zajišťujeme, na základě plné moci, podepsání žádosti elektronickým kvalifikovaným podpisem.
Časové rozvržení žádosti
(funkce počítalo), 4 týdny celkové zpracování, 2 týdny formality, 2 týdny zpracování žádosti.
Posouzení
po posouzení možnosti financování Vašeho záměru, navrhneme konkrétní aktuální dotační příležitost
Doporučení
do jakého vhodného programu a prioritní osy Váš záměr spadá a zda je možné žádat o podporu
Příprava projektové žádosti
Dotace z EU jsou velmi komplexní a není možné běžně obsáhnout celou agendu. Naše společnost se zaměřuje na kompletní projektové žádosti k financování z Evropských strukturálních a investičních fondů, konkrétně pak:
- Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost – řízeného Ministerstvem průmyslu a obchodu (OPPIPK).
- Operační program Výzkum, vývoj a vzdělání – řízeného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (OP VVV).
- Operační program Životní prostředí – řízeného Ministerstvem životního prostředí (OP ŽP).
- Integrovaný regionální operační program – řízený Ministerstvem pro místní rozvoj (IROP).
- Operační program Praha – pól růstu ČR – řízený Magistrátem hlavního města Prahy (OP PPR).
Podpora v průběhu přípravy a realizace
- komunikace s poskytovatelem před zahájením projektu,
- informování žadatele o podmínkách a pravidlech vyplývajících z realizace projektu (realizační a účetní tým projektu,
- nastavení řízení rozpočtu, podmínky pro publicitu projektu,
- nastavení sledování monitorovacích indikátorů),
- plán aktivit povinné publicity,
- řízení a změny harmonogramu projektu,
- konzultace a návrh výběrového řízení,
- komunikace s poskytovatelem v průběhu realizace projektu,
- informování poskytovatele o všech změnách projektu,
- zpracování žádosti o změnu podmínek,
- příprava a realizace výběrového řízení na dodavatele,
- kontrola a naplňování monitorovacích indikátorů,
- kontrola dodržování podmínek realizace projektu vč. publicity,
- kontrola účetních dokladů projektu a analytické evidence,
- kontrola věcných dokladů projektu pro žádost o platbu,
- zpracování průběžných monitorovacích zpráv (formulář monitorovací zprávy s přílohami),
- zpracování závěrečné monitorovací zprávy projektu vč. žádosti o platbu,
nastavení a kontrola archivace dokumentů.
Podpora v době udržitelnosti
Po ukončení projektu je nutné zachovat předmět projektu po minimální dobu (zpravidla 3 nebo 5 let od poslední platby), která je stanovena v právním aktu o poskytnutí dotace. V této době je nutné monitorovat cíle projektu. K tomuto účelu slouží monitorovací zprávy v době udržitelnosti, kde jsou sledovány ukazatele k naplnění a k výběru činností jako:
- zpracování zpráv o realizaci projektu
- hlášení podstatných změn poskytovateli dotace
- komunikace s poskytovatelem v průběhu udržitelnosti projektu
- archivace dokumentace projektu